Hans de Jong

Over ons

Hans de Jong is de oprichter en eigenaar van het evenementenburo dat tevens zijn naam draagt. Het organiseren zit hem in het bloed en wanneer hij 25 jaar geleden van Piet Roelen uit Belgie het aanbod krijgt een Nederlandse vestiging van het evenementenbureau op te richten pakt hij dat met beide handen aan.

Vele bewonderenswaardige evenementen komen van zijn hand. Zo richt Hans als trotse Rhenenaar al 20 jaar geleden de Rijnweek op. Toen nog Cuneraweek genaamd. Met grootse luchtshows, waarin vele stunts en records worden verbroken, krijgt hij grote faam. De Rijnweek is nu uitgegroeid tot een van de grootste gratis evenementen.

Daarnaast organiseerde hij voor tal van bedrijven spraakmakende evenementen. Een van de highlights is een bedrijfsfeest met 15000 gasten waarbij de directeur zelf de openingsstunt verzorgde en het feest van Goodyear Banden waarmee hij met 500 personeelsleden twee weken lang op maat gemaakte shows bracht in Chigaco.

Vanaf 1995 is Hans het buro zelfstandig gaan voortzetten, aangezien Piet Roelen enkel nog het management van Helmut Lotti vervulde. Binnen deze setting heeft de organisatie van evenementen een grote vlucht genomen. Meer en meer is het bureau zich gaan richten op de business to business evenementen zoals personeelsfeesten, openingen en jubilea. Uiteraard gaat Hans de privefeesten ook niet uit de weg. “Het is juist de diversiteit die het vak zo leuk maakt” aldus Hans de Jong.

Youngwise verzorgt in co-productie met ons concepten voor originele events. Daarnaast verzorgen zij spraakmakende vormgevingen voor onze evenementen, denk aan: brochures, uitnodigingen en reclamecampagnes. En  produceren ze in eigen huis unieke (event)websites, commercials en bedrijfsfilms. Deze combinatie maakt dat we zowel de organisatie, creatie en vormgeving van de evenementen uitvoeren.